جینگیل

مراجعه به متخصص تغذیه برای بار ششم

1391/12/5 4:02
نویسنده : mitra
962 بازدید
اشتراک گذاری

در کمال ناباوری بیشتر از سه کیلو در این مدت کم نکردم!!!!!!!! دکتر که رفتم توصیه های جدیدی کرد:

1. از خوردن مرغ هورمونی خودداری کنم و مرغ سبز بخورم

ذلیلش هم مشکل هورمونی من هستش. چون پرولاکتین بالا دارم دکتر گفت بهتره اینکار و بکنم.

2. مواد غذایی بدون مواد نگهدارنده بخورم و برام هم بجز آلگومد که هر دوازده ساعت یک بار باید یک دونه بخورم قرص ویتاتین نوشت.

تا بعد ببینم چقدر نتیجه میده

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان عاطفه
12 اسفند 91 12:53
سلام عزیزم.انشالله به زودی باردار بشی و یه نی نیه تپل مپل و سالم و سرحال بدنیا بیاری.
من دنبال یه مطلب تو نی نی سایت میگشتم و با بلاگ شما آشنا شدم.مطالبت خیلی بدرد بخور و عالی بود.منکه کلی استفاده کردم.و دعا برای نی نی دار شدنت کردم.


صدف
20 اسفند 91 20:58
منم منتظر بچه ام امید خدا








انشاالله همه حاجت روا شن
سهیلا
14 فروردین 92 6:26
سلام عزیزم .منم از نی نی سایت‌های باهات آشنا شدم.کل مطالب رو خوندم برام مفید بود.انشاالله زودی مامان بشی و قبلی باربی!عزیزم من قم ساکنم یه کوچولو دارم و کمی اضافه وزن و کلسترول.اگه لطف کنی اسم و شماره ای از این خانم دکتر قمی بهم بدی لطف.بزرگی کردی.اگه تونستی برام ایمیل کن.بازم ممنونم


عزیزم به شما ایمیل کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جینگیل می باشد