جینگیل

مراجعه به متخصص تغذیه برای بار چهارم

1391/10/8 20:06
نویسنده : mitra
1,138 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از ده روز مراجعه کردم اما در این ده روز فقط یک کیلو لاغر شده بودم. خودم خیلی ناراحت بودم. دکتر لیست مواردی که خورده بودم و از من پرسید و گفت کلم، کنجد، سویا، بادام و... خوردی که بله خورده بودم. دکتر گفت همه ی موارد بالا بعلاوه سیر و موسیر و پیاز و پیازچه و شلغم ممنوع. دکتر گفت اینا جلوی لاغری شما که کم کاری تیرویید داری و میگیره. جالب اینکه:

1.من نان بربری می خوردم که روش کنجد داشت.

2.کلم بروکلی میپختم

3. ماست موسیر می خوردم

4. تو اکثر غذاها سیر میریختم

5. تو سبزی خوردن هم فقط ریحان و پیازچه رو دوست دارم.......

6. شب یلدا هم چند تا سویا خوردم

7. در مورد پیاز هم مگه میشه غذایی رو پیدا کرد که توش پیاز نداشته باشه؟؟

8. رفته بودم خونه مادر شوهرم و اونم شلغم پخته بود و من با اینکه از شلغم بدم میاد به اصرار شوهرم دو سه تا کوچیک خوردم که دلش نشکنه!

9. مادرم برام سیر تازه خریده بود منم تو سبزی خوردن گذاشته بودم و تند تند با غذا می خوردم

10. ترشی و شور هم که عضو جدا نشدنی سفره ی ماست

خلاصه نتیجه این شد که میبینیم. دکتر گفت خوب شد که اومدی. بله خوب شد که رفتم. با اینکه تمام چیزایی که خورده بودم جزو سبزیجات بود و کالری نداشت اما برای کم کاری تیرویید سم بود نتیجه اینکه وزنم دوباره کم شد. تو دو روز ششصد گرم کم کردم. البته پیاده روی رو هم شروع کردم. توکل به خدا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الی
9 دی 91 23:39
خیلی خوشحالم که مطالبم برای شما مفید بود. به امید موفقیت.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جینگیل می باشد