جینگیل

مراجعه به متخصص تغذیه برای بار پنجم

1391/10/22 2:03
نویسنده : mitra
769 بازدید
اشتراک گذاری

کاهش نه کیلو و هشتصد گرم نتیجه تلاش های من بود، پیش خانم دکتر که ر فتم کلی تعریف کرد و گفت آفرین که با کم کاری تیرویید دست از رژیمت برناشتی. کلا دکتر خوش اخلاق و با سوادیه! چند تا توصیه هم کرد:

1. بعد از تموم شدن ونوستات (یکی دیگه مونده) قرص آلگومد و شروع کنم.

2. بقییه ی دارو ها را ادامه بدم.

3. شب ها هم قبل از خواب آب لیمو و عسل و بخورم.

4. چون به خانوم دکتر گفته بودم که از طعم سرکه سیب خوشم نمیاد گفت میتونم قبل از ناهار باز مخلوط آب لیموی ترش تازه (تاکید میکنم حتما حتما تازه) در یک لیوان آب جوش بخورم.

به نظر خودم این آب لیمو در کاهش اشتها خیییییییییییییییییییییییییلی تاثیر داره. خیلی دلم میخواد تا قبل از عید بیست کیلو یگه کم کنم. از امروز تو خونه شروع کرم به ورزش با یه سی دی ایروبیک.

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مهرنوش
14 اردیبهشت 92 15:00
سلام عزیزم.
اولا از ته دل میخوام از خدا که بهترین.ها رو برات مهیا کنه.
دوما واقعا ممنون که توصیه های دکترت رو راجع به کم کاری تیرویید نوشتی.
من این همه فوق تخصص غدد رفتم یک بار بهم نگفتن که این خوراکیها برای تیرویید کم کار مفید نیست.
ممنون از اطلاعاتت عزیزم.
موفق باشی و سلامت و شاد


از لطف شما ممنونم. خوشحالم که براتون مفید بوده.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جینگیل می باشد