جینگیل

معجزه اتفاق افتاد

1391/10/10 22:09
نویسنده : mitra
956 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از اینکه برگشتم خونه عزمم و جزم کردم که هیچکدوم از مواردی که دکتر تاکید کرد و نخورم. حالا مجبورم غذاها را دو قسمت کنم نصف با پیاز  نصف بی پیاز. اما موضوعی که جالبه اینه که با رعایت این موارد موفق شدم از سه شنبه تا حالا یک کیلو و صد گرم کم کنم. من به خیلی از دکترای تغذیه مراجعه کردم اما توصیه های این دکتر خیییییلی جالبه. من از وقتی که بعد از نه شب غذا نمی خورم خیلی بهتر می خوابم. از وقتی پیاز نمیخورم ورم صبحگاهی پوستم خیلی کم شده. اما معجزه اینه که من دارم از شکم آب میشم. یعنی بیشتر از وزنی که دارم کم میکنم داره حجم و سایز بدنم کم میشه و شکمم به طرز معجزه آسایی لاغر شده. همیشه شنیده بودم که خوردن مایعات در وسط غذا چاقی میاره اما باور نمیکردم. اما تو این مدت به چشم دیدم که چقدررررررررررررررررررررر در آب شدن شکم تاثیر داره!!!! به جز اون ماساژ شکمم با دستگاه ماساژور فوق العاده اثر خوبی گذاشته و پهلوهام و شکمم و داره خوش فرم میکنه. من امیدوارم کم نیارم و بتونم موفق بشم تا انشاالله بتونم تا عید وزن خوبی کم کنم. می خوام برم عینک طبی شنا سفارش بدم و بعد از این برم شنا! شنا خیلی ورزش خوبیه و برای آدمای چاق حکم دارو رو داره چون به مفاصل کمترین فشار و میاره. حالا اگه هم مهمونی میرم از گوشت یا مرغ خورشت بر میدارم اما آب خورشت و نمیخورم! نکته جالب اینه که از وقتی من سفت و سخت میگیرم کلی مهمونی رفتیم و مهمون داشتیم و هر جا هم می ریم بهمون شلغم پخته تعارف میکنن! بدترین قسمتش هم مادر شوهرمه که فوبیای دشمن پنهان داره و از اونجایی که دهنش لقه از یک طرف نمی خواهم از مشکل کم کاری تیروید براش حرف بزنم و از یک طرف هم هی شلغم میگذاره جلوم با چایی سیااااااااه!!! ای خدا اگه بخوری از رژیم تخطی کردی اگه نخوری دل پیرزن و شکوندی اگه بهش بگی چرا نمیخوری ظرف نیم ساعت کل فامیل فهمیدن!!!! پس همون نخوردن و دل شکستن تنها انتخابه!!!!!!!!!!!! عجب عروس بدجنسی هستما!!! دلم می خواد امسال عید بتونم بعد از مدت ها که بیماری چاقی و تحمل کردم برای خودم بهترین و قشنگ ترین لباسای پشت ویترین و بخرم. به امید اون روز......................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الی
10 دی 91 22:19

سلام الی جون. بله بهم گفت کلا حذف کن! خیلی سخته آخه کمتر غذایی پیدا میشه که در اون پیاز و سیر نباشه. اما خب واقعا حذف کردنش معجزه میکنه من از سه شنبه هفته پیش تا امروز که شش روز میشه حدودا دو کیلو وزن کم کردم. شما هم تلاشت و بکن. انشاالله که موفق باشی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جینگیل می باشد