جینگیل

مراجعه به متخصص تغذیه برای بار دوم

1391/9/25 22:14
نویسنده : mitra
952 بازدید
اشتراک گذاری

هوا بارونی و سرد بود و ما تازه از تهران رسیده بودیم قم. سریع رفتیم سمت صفاییه و چون اونجا جا پارک نبود همسری گلم رفت تو کوچه پس کوچه ها جا پارک پیدا کنه ولی من و جلو آزمایشگاه پیاده کرد. رفتم آزمایشگاه جواب و گرفتم و بدو بدو رفتم دکتر. طبق معمول آسانسور قابل استفاده نبود و من مجبور شدم بدو بدو از پله ها برم بالا. خلاصه چهار نفر قبل من اونجا بودن و کلی باید تو انتظار می نشستم. خانوم دکتر جواب آزمایش ها رو دید گفت چربی خونم بالاست و میزان کلسترول خوب خونم پایینه!!!!!!!!!! بعد بلافاصله گفت تنت ، عضلاتت درد میکنه منم گفتم آره مخصوصا صبحها انگار کتک خوردمگریه دکتر گفت چون فقر ویتامین دی داری!!!!!!!استرسگریه دیگه برام کلی دارو نوشت و رژیم داد و گفت باید رعایت کنی تا ان شاالله دو کیلو وزن کم کنی.

با اینکه میدونم وبلاگم خواننده نداره اما خب رژیمم و می نویسم که دوستان در جریان کلی قرار بگیرن

 

صبحانه:

1.5 کف دست نان سنگک یا بربری + 1 قوظی کبریت پنیر+2 گردو+ خیار گوجه

میان وعده صبح:

1 لیوان شیر + 1 قاشق مرباخوری عسل+ 1.2 به

30 دقیقه قبل ناهار:

2لیوان آب در یکی از لیوان ها 1 ق چ سرکه سیب+ سالاد کاهو

ناهار:

6 ق غ برنج+ 4ق غ خورشت+ سبزی خوردن

مرغ، ماهی، بوقلمون آزاد(بال، گردن، کتف ممنوع)

بعد از ناهار ماست و خیار و نعنا 1 پیاله

میان وعده عصر:

2 واحد میوه با فاصله از هم+ 7 عدد بادام یا فندق+ 1 لیوان شیر+ 1.2 به

شام:

1. املت+1.5 کف دست نان

2. دو ملاقه سوپ جو

3. یک پیاله عدسی

4. یک قوطی کبریت پنیر+ 2 عدد گردو

5. مرغ، ماهی (آب پز، بخارپز،کبابی،گریل شده)

6. یک پیاله ماست و خیار

7. خوراک سبزیجات

میان وعده آخر شب:

1 عدد سیب با پوست+ ا لیوان آب+ مغز بادام یا فندق 4 عدد شیر نیم گرم 1 لیوان

.....................................................

روزانه 3 لیوان شیر

روزانه 8-10 لیوان آب

سبزیجات آزاد

در ضمن به من گفت چای سیاه، قهوه و کاکائو ممنوع.

برام ویتامین ای، کلسیم، مولتی ویتامین، امگا 3، یه قرص دیگه با ونوستات نوشت. اما تو بروشور ونوستات نوشته بود کسانی که کم کاری تیرویید دارند مصرف نکنند که من مصرف نکردم.

من در عرض یک هفته موفق شدم 3 کیلو وزن کم کنم. هوررررررررررررا

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جینگیل می باشد